טיפול באסטמה בעור

טיפול באסטמה בעור

כל מה שצריך לדעת על טיפול באסטמה בעור

מחלת האסטמה היא מחלה כרונית המגבילה את החולה ומקשה עליו את פעולת הנשימה הבסיסית. בדומה לה קיימת מחלה נוספת הנקראת אסטמה של העור. או אטופיק דרמטיטיס. מדובר על מחלת עור הגורמת לאדם הסובל ממנה לאדמומיות בעור וכן לתחושה מציקה של גרד ועקצוץ. אסטמה בעור עשויה להופיע אצל תינוקות וילדים וגם בקרב מבוגרים. כשהמחלה מופיעה היא גורמת לגרד מציק ביותר. הגרד ותחושת חוסר הנוחות עלולים לפגוע בצורה משמעותית ביותר בשגרת היום. תינוקות וגם ילדים קטנים עלולים להתעורר בלילות ולא לישון בנחת את שעות השינה הנדרשות להם, בגלל הגרד וחוסר הנוחות. ולא תמיד יש מענה ואפשרות להקל על המצוקה ועל הגרד הנורא הזה.

 

אסטמה של העור אצל מבוגרים

במרבית המקרים פורצת מחלת העור הדלקתית בגיל צעיר ביותר. רוב הסובלים מהמחלה הם תינוקות וילדים קטנים עד לגיל חמש. אך יש גם מבוגרים שסובלים מאסטמה של העור. אסטמה של העור אצל מבוגרים עשויה אף היא להופיע ולגרום לאדמומיות בעור ולתחושת חוסר נוחות משמעותית ביותר. אטופיק דרמטיטיס עשויה לשבש את סדר היום.

אסטמה של העור אצל ילדים

הילד מתלונן על גרד? אתם רואים צבע אדמדם ולא מוכר בעורו של הילד? יתכן שמדובר במחלה אטופיק דרמטיטיס שנקראת גם בשם אסטמה של העור אצל ילדים. לצורך אבחון המחלה ובדיקת המצב הבריאותי של הילד שלכם מומלץ לפנות לרופא שיאבחן את המחלה. יש בהחלט אפשרויות שונות לעזור לילד שלכם להתמודד עם הגרדת ולהקל על התסמינים.

אסטמה של העור אצל תינוקות

כאשר אתם מגלים כי התינוק שלכם סובל מאסטמה של העור, אתם בוודאי מחפשים כל דרך להקל מעליו ולהפחית את הגרד ואת האדמומיות בעור. אסטמה של העור אצל תינוקות עלול לגרום לחוסר נינוחות ולהפרעות בשינה. אך שימון של העור ורחצה בשמן אמבט מותאם, כמו גם הרחקת גורמים מגרים כמו חומרי ניקוי. עשויי להקל על התינוק שלכם.

טיפול באסטמה בעור

אסטמה של העור טיפול מחייב התייחסות. כי כאשר מדובר על פריחה שלא אמורה להיעלם מעצמה, חייבי לנסות למצוא את המענה ואת התכשירים שיוכלו להקל על המחלה ועל התסמינים. כי הסימפטומים של אסתמה של העור  עשויים להיות קלים בצורה משמעותית לאחר טיפול מתאים ושימוש נכון בתכשירים ובמשחות. אין מענה מידי וריפוי מהיר למחלה. יש כן טיפול מתמיד ושמירה על תחזוקה נכונה ואורח חיים ששומר על העור מפני החרפת המצב.

במקרים חמורים בהם לא הצליחו להשיג שיפור במצב בשימוש בשמנים ובסבון מותאם יהיה צורך לפנות לטיפול רפואי. הרפואה הקונבנציונאלית מציעה תרופות שונות להקלה על המחלה. פעמים לא תהיה ברירה ורופא ימליץ על שימוש בתרופה סטרואידית. אמנם יש למשחות אלו תופעות לוואי אך שימוש נכון במשחה והקפדה על הוראות השימוש יפחיתו את התופעות והשמחה תוכל לפעול את פעולתה. כמו כן חולים באסטמה של העור עשויים לעשות שימוש במשחה אנטיביוטית. תרופות לאסטמה של העור עשויות להקל על התסמינים ולשמור על העור במצב לא מגורה ועל צבע טבעי ובריא. תרופה לאסטמה של העור תינתן במידת האפשר כטיפול מקומי, אך יש בהחלט מקרים חמורים בהם הטיפול המקומי של מריחת משחות לא תסייע, ואז יהיה צורך לתת טיפול סיסטמי. טיפול זה יינתן לחולה במחלת אטופיק דרמטיטיס ותסייע לגוף של החולה להתגבר על הגרד המציק ולהפחית את האודם בעור גופו.

אסטמה של העור טיפול טבעי

אך ניתן בהחלט למצוא מענה מן הטבע! אסטמה של העור טיפול טבעי עשוי להועיל מאוד ולהקל על התסמינים. יש צמחי מרפא שונים שיש לה השפעה נהדרת על העור והם מקלים מאוד על הגרד ועל האדמומיות. צמח הקמומיל וכן קלנדולה עשויים להקל על הגרד ועל האודם בעור. לצמחי המרפא השפעה חיובית ומשמעותית במרים של אסטמה של העור.

דפנה

(2 חוות דעת לקוח)

116.00

חובה להניח את המשחה בכל בית על מדף במטבח, כדי שתהא בהישג יד ! יעוד: לשימוש בעת תחלופה מהירה של תאי העור,  והופעת יבלות.

קטגוריה:

תיאור

יעוד: לשימוש בעת תחלופה מהירה של תאי העור,  והופעת יבלות.

תכונות: עדין, מהיר פעולה, מרגיע, נספג טוב, מתאים לעור, ללא חומרים משמרים, ללא תוספים כימים לשימוש חיצוני בלבד.

דרכי טיפול: למרוח פעמיים ביום על המקום, אפשר גם  בתוספת הרטבה של המקום במים. ליבלות יבשות יש לשים את המשחה על היבלת עם פלסטר במשך 30 יום רצוף, ( הפלסטר מונע את יבוש מקום המשחה)

אחסון: יש לאחסן במקום מוצל או חשוך בטמפרטורת החדר.

2 ביקורות עבור דפנה

  1. שירי ח.

    לילדה שלי יש אסטמה של העור מגיל שנה. יש מלא משחות עם סטרואידים שעובדות אבל ניסיתי את דפנה ומאז אני משתמשת המשחה, כבר מעל 4 שנים.

  2. נינה

    משחה מעולה, עזרה לי מאוד עם הגירודים בעור בעקבות הפסוריאזיס! ממליצה מאוד!

הוסף חוות דעת

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סובלים מבעיות עור שונות?

מתמודדים עם דלקות בגידים ובשרירים?

התקשרו עכשיו