טיפול בדלקת גידים

טיפול בדלקת גידים

כל מה שצריך לדעת על טיפול בדלקת גידים

דלקות גידים הן נחלתם של רבים. דלקת גידים יכולה להופיע עם או בלי עיסוק בספורט.

סוגים שונים של דלקות גידים

אז מה הוא גיד בעצם? גיד הינו ריקמה סיבית חזקה המחברת בין השריר לעצם. דלקת בגיד יכולה להפריע מאוד בתנועתיות ועלולה להפריע לשגרת החיים ולהיות כואבת מאוד.  דלקת יכולה להיגרם עקב פציעה טראומתית, יכולה להיגרם מהפעלה לא נכונה של הגיד, ויכולה להיגרם מתנועה חוזרת שעלולה לגרום לשחיקה של רקמת הגיד.

 

  • דלקת גידים ביד – נגרמת בדרך כלל עקב פעילות חוזרת של הגיד באזור ועלולה להפריע בשגרת החיים ·
  • דלקת גידים ברגל – כמו קודמתה נגרמת בעיקר בגלל פעילות חוזרת, ועלולה להטריד עד כדי אי יכולת ללכת. ·        
  • דלקת גידים בכתף – דלקת המתאפיינת בכאבים עזים ומגבילה את תנועתיות הצוואר והיד ·        
  • דלקת גידים בברך – נצפית לרוב אצל אצנים ואצל העוסקים בפעילויות ספורט אירוביות אחרות ·        
  • דלקת בגיד אכילס – דלקת שכיחה במיוחד הנגרמת בעיקר עקב עומס ייתר אך גם בעקבות הזרקת סטרואידים·        
  • דלקת גידים בכף הרגל – דלקת שאף היא קיימת בעיקר אצל ספורטאים

 

טיפול בדלקות גידים

טיפול בדלקת גידים מתחלק ל-3: הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא לאפשר לגידים לנוח. מנוחה כזו יכולה להיות עד כחודש וחצי, והיא כוללת תזוזה מינימלית עד כמה שאפשר של האיבר הפגוע כמו גם קיבוע שלו. אם אין אפשרות למנוחה עדיף לקבע. בזמן המנוחה ניתן לקחת תרופה לדלקת גידים משככת כאבים מקבוצת NSAID שהינה קבוצה של תרופות אנטי דלקתיות, או משחה לדלקת גידים. הטיפול הנוסף הינו טיפול בסטרואידים והוא ניתן במקרה בו מנוחה ומשככי כאבים אינם עוזרים, והטיפול המקובל הינו קורטיזון המוזרק אל הגיד. האופציה השלישית הינה טיפולי פיזיותרפיה אשר סייעים לגוף להתרגל לתנועה נכונה, והוכחו כבר מזמן כמשככי כאבים יעילים במיוחד.

דלקת גידים טיפול טבעי

אם אתם מחפשים דלקת גידים טיפול טבעי, עליכם לדעת ראשית שהתאוריה מאחורי טיפולים טבעיים באופן כללי היא לא מציאת תרופה כלשהיא אלא סיוע לגוף להתמודד עם הבעיה ולהחלים. הרפואה הטבעית גורסת שלגוף יש יכולת להתמודד עם כל בעיה וכל טיפול טבעי אינו קסם אלא כזה שתומך בגוף לרפא את עצמו. ולכן, הדבר הראשון אותו יש לעשות לפי הרפואה הטבעית הוא לנוח, ולתת למפרק לשקם את עצמו. בנוסף, ניתן למרוח משחת טראומיל שניתנת ללא מרשם רופא לדלקת בגיד על בסיס טבעי, שתחמם את האזור ותסייע בריפוי. עוד אופציה לטיפול טבעי הינה דיקור סיני, שהוכח אף הוא כמסייע להחלמה וכמפחית כאבים. ישנם כמובן גם צמחי מרפא שונים שמהווים אף הם תמיכה לגוף, צמחי מרפא כמו: גדילן מצוי, אננס, שורש של תת עץ, קליפת עץ ערבה לבנה, עיסוי בשמן נבט חיטה,  וצמחים אחרים.

ערבה

(2 חוות דעת לקוח)

99.00

חובה להניח את המשחה בכל בית על מדף במטבח, כדי שתהא בהישג יד ! יעוד: מיחושי – גדילה, שרירים, מכות, גב, גידים, ראש, ידיים, רגליים, נפיחות בגוף, מיחושים ראומטיים.

קטגוריה:

תיאור

יעוד: מיחושי – גדילה, שרירים, מכות, גב, גידים, ראש, ידיים, רגליים, נפיחות בגוף, מיחושים ראומטיים.

תכונות: עדין, מהיר פעולה, מרגיע, נספג טוב, מתאים לעור, מזין, ללא חומרים משמרים, ללא תוספים כימים.

דרכי טיפול: למרוח על העור יחד עם הרטבה עד לספיגה מלאה ולחזר שנית על המריחה ולחזור שוב על המריחה, שלושה פעמים לשם החדרת כמות מספקת של משחה לאזור הרצוי, יש גם לעסות מסביב לאזור עם המשחה כך תתקבל תוצאה טובה יותר. יש לחזור על המריחה פעמים שלושה ביום.

למיחושי גדילה: ילדים בין גיל 8 – 12 סובלים לפני השינה בערב מיחושי גדילה בעצמות הרגלים, יש להרטיב קלות את המקום ברגל ולמרוח קצת משחה עד לספיגה מלאה, תורגש הקלה מידית.

מבוגרם הסובלים מהגפיים וברכיים: לעסות המשחה על העור במקום הרצוי, תורגש הקלה.

נפיחות: יש לעסות המקום במשך חמש דקות, וכל פעם להוסיף משחה וכן להוסיף קצת מים לשם הספגה טובה.

אחסון: יש לאחסן במקום מוצל או חשוך בטמפרטורת החדר.

2 ביקורות עבור ערבה

  1. Cobus Bester

    אבא שלי בן 70, אדם סיעודי, סובל מכאבים ומחושים ברגליים ולא ישן בלילות, צועק מרוב כאבים. מרחנו לו את משחת 'ערבה' כמה פעמים ביום והוא ישן בלילה כמו תינוק, לא סבל בכלל.

  2. מיכל

    מוצר נהדר!
    אני סובלת מהרבה עוויתות שרירים, והמשחה הזו עזרה לי מאוד!

הוסף חוות דעת

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סובלים מבעיות עור שונות?

מתמודדים עם דלקות בגידים ובשרירים?

התקשרו עכשיו