טיפול בחתכים בידיים

טיפול בחתכים בידיים

כל מה שצריך לדעת על טיפול בחתכים בידיים

יש האומרים שכפות הידיים שלנו הינן לא פחות מכרטיס הביקור שלנו. לחיצת היד ומראה היד שלנו עשוי להשפיע על מה שאנו משדרים ועל הרושם הראשוני שאנו יוצרים. עם זאת, יש לא מעט בעיות בריאותיות אשר עלולות לפגום במראה כפות הידיים, ולהסב סבל לא קטן לסובלים מהן.

חתכים באצבעות הידיים ובכפות הידיים מהווים תופעה נפוצה בהרבה מכפי שניתן היה לחשוב. למעשה, ישראלים רבים סובלים מהתופעה במידה זו או אחרת, וחיים עם גירוד כרוני וכאב מתמשך. לחתכים בכפות הידיים יכולות להיות מספר סיבות עיקריות- חתכים בידיים מיובש, חתכים בידיים בהיריון, אקזמה (דקלת בכפות הידיים) ועוד ועוד. בכל מקרה, אין סיבה לסבול מן החתכים הללו או לנסות להסתיר את כפות הידיים, ובעיקר אין סיבה להמשיך לחיות עם הבעיה.

ניתן לפנות לרופא מומחה בתחום, אשר יוכל להמליץ על קרמים המתאימים למריחה במקרה זה, או לחלופין להמליץ על שינוי הרגלים שעשוי לגרום להבדל גדול בהרגשה ובמראה של כפות הידיים.

חתכים בידיים מיושב

יובש בכפות הידיים מהווה תופעה נפוצה, בעיקר בעונות יבשות יחסית כמו עונת החורף. יובש קיצוני עלול לגרום לכאב, גירוד מעיק ואפילו קרעים וחתכים בידיים- תופעות שעלולות לגרוע משמעותית מאיכות החיים. חשוב לדעת כי גם אם נראה כאילו כל הטיפולים כשלו, יש מה לעשות לגבי תופעת היובש.

אחת מן הדרכים היעילות למנוע חתכים באצבעות הידיים הנגרמים כתוצאה מיובש הינה לשטוף את הידיים בתדירות נמוכה יותר. מובן שיש לשטוף את הידיים בכל פעם שיוצאים מהשירותים או כאשר הן מלוכלכות, ועם זאת חשוב מאוד שלא להגזים כדי שלא לגרום להתפתחות חתכים בידיים מיושב. בנוסף, לעיתים אנו עושים שימוש בתכשירי ניקיון אשר גורמים לייבוש שכבת השומן של העור- במקרים כאלה, רצוי לעשות שימוש בכפפות ייעודיות בעת ניקיון.

עוד גורם לחתכים כתוצאה מיובש הינו היריון, אשר גורם, במקרים מסוימים, ליובש ואודם בכפות הידיים. ניתן לטפל בחתכים הנגרמים כתוצאה מיובש, חתכים בידיים בהיריון וסוגים נוספים של חתכים באמצעות שינוי הרגלים ובאמצעות קרם לחות לידיים- רצוי לעשות שימוש בקרם רפואי. 

חתך עמוק באצבע

לעיתים, במהלך עבודה מקצועית או יומיומית, עלול לקרות מצב של חתך עמוק באצבע. החתך עלול להופיע אפילו בבית- חתך באצבע מסכין מטבח פשוטה הינו נפוץ מאוד. במקרים של חתך רגיל, על פי רוב טיפול ביתי של חיטוי וחבישה עשוי להספיק. עם זאת, במקרים של חתך עמוק, יש לפנות באופן מיידי אל טיפול רפואי. חתכים רציניים מאופיינים בדימום שאינו מפסיק לאחר מספר דקות, בהיעדר תחושה באצבע שנפגעה או בקושי להניע אותה.

במקרים כאלה, הטיפול הרפואי שיינתן עשוי לכלול חיטוי יסודי, זריקת טטנוס במידת הצורך, אלחוש אם מופיעים כאבים חזקים וכן תפרים אותם אין להסיר עד להוראה מפורשת של הרופא המטפל.

טיפול בחתכים בידיים

חתכים בידיים הינם תופעה נפוצה מכפי שניתן היה לדמיין. עם זאת, חשוב לדעת כי יש טיפולים יעילים מאוד, כך שאין צורך לחיות עם בעיה זו. בטקסט זה, תוכלו לקרוא כל מה שצריך לדעת אודות טיפול בחתך ביד.

לעיתים קרובות, נגרמים החתכים בידיים כתוצאה מהרגלי חיים מזיקים, כמו למשל שטיפת יתר של הידיים. חשוב לציין כי ניקיון הידיים הינו חיוני לבריאות ולהיגיינה הכללית; עם זאת, את הידיים יש לשטוף רק כאשר מתעורר צורך בכך, מספר פעמים ביום, ולא לעיתים תכופות מדי. השטיפה בתדירות גבוהה עלולה לגרום לייבוש שכבת השומן של העור. בנוסף, הסביבה הלחה באופן תמידי עלולה לגרום להתפתחות פטריות.

הרגל נוסף שעלול לגרום לחתכים הינו שימוש בחומרי ניקוי שאינם עדינים לידיים, ללא כפפות. ייתכן שעבודה עם כפפות בעת ניקיון כלים או ניקיון באמצעות אקונומיקה יהווה פתרון לבעיית החתכים.

ניתן למצוא, כמובן, גם טיפול תרופתי שעשוי להתאים לטיפול בחתכים. תכשיר לטיפול בחתך ביד יכלול, על פי רוב, חומרים שונים שמסייעים לידיים לספוח לחות. במקרים חמורים יותר, כדאי להשתמש במשחות המכילות סטרואידים אשר עשויות לסייע בעיקר במקרים של אקזמה, אם כי אין לעשות בהן שימוש ממושך מחשש לנזק לעור.

מי שמחפש טיפול טבעי בחתכים בידיים יוכל למצוא תכשירים המבוססים על צמחים, בשילוב עם שמנים שונים אשר מסייעים לשמירה על שכבת השומן הטבעית של העור. 

יובש בידיים בטיפול על ידי משחת כליל החורש

אם אתם סובלים מיובש בידיים, כליל החורש יעילה מאוד. כל הרכיבים במשחה מגיעים מכתבי הרמב״ם. את המשחה יש לעסות בעדינות אל העור במשך כמה דקות, 2-3 פעמים ביום.עד לשיפור עור הידיים. צמחי המרפא מהם מורכבת המשחה עוברים תהליך קר וטבעי וכך נשמרת איכותה ותכונותיה הבריאותיות והמשחה נשארת עתירה בוויטמינים ובשומנים לא רווים.

מבצע!

כליל חורש

(8 חוות דעת לקוח)

המחיר המקורי היה: ₪99.00.המחיר הנוכחי הוא: ₪89.00.

משחה חובה בכל בית, רצוי להניח את המשחה על מדף במטבח, כדי שתהא בהישג יד ! ייעוד: כויות בעור, יובש, שפשפות, עקיצות, גירודים, חתכים בקצות האצבעות, מכות יבשות, כויות מחומרי ניקוי, אודם ונפיחות באזור העפעפיים , , נפיחויות , להסרת קליפות עור יבש ומגרד, , לכפות הידיים והרגליים, עוזר להקלה לאחר נפילות כואבות, לבעיות בשפתיים ופה.

קטגוריה:

תיאור

יעוד:

כויות בעור, יובש, שפשפות, עקיצות, גירודים, חתכים בקצות האצבעות, מכות יבשות, כויות מחומרי ניקוי, אודם ונפיחות באזור העפעפיים , , נפיחויות , להסרת קליפות עור יבש ומגרד, , לכפות הידיים והרגליים, עוזר להקלה לאחר נפילות כואבות, לבעיות בשפתיים ופה.

תכונות: קוסמטי, עדין, מהיר פעולה, מרגיע, נספג טוב, מתאים לעור, מזין, ללא חומרים משמרים, ללא תוספים כימים.

טופן הטיפול:
במקרה של התזה של שמן חם, מגע עם אש וגופי חימום:
להרטיב את המקום במים, ולמרוח בעדינות את המשחה על העור. המשחה תסלק את האדמומיות, תרגיע את המקום כך שאחרי שעה קלה לא יהיה כל סימן.

יובש עם פיצוצים בעור: יש להרטיב את העור במים ולעסות את המשחה כמה פעמים ביום – ערב ובוקר , אפשר גם בחבישה, או פלסטר, לשם מניעת הכתמת הבגדים.

שפשופים: מריחה קלה והספגתה בעור, אפשר לחבוש את המקום לאחר המריחה.

לעור הפנים: המשחה קוסמטית מאוד, מזינה, משווה לעור מראה צעיר. להספגה מהירה – יש להרטיב את העור ולעסות. המשחה תתנהג כמו קרם לחות לפנים, ותיספג מהר. טוב למרוח סרום 'אסתר' לפנים לפני מריחת המשחה, לשם טיפול בשכבות העמוקות של העור.

אודם באזור העפעפיים: עם תחילת הנפיחות והאודם יש למרוח את המשחה חיצונית מעל העפעף שלוש פעמים ביום.

עקיצות וגירודים: מוריד נפיחויות ומסלק גירודים, יש למרוח נקודתית על המקום הנפוח.

אחסון: יש לאחסן במקום מוצל או חשוך בטמפרטורת החדר.

מידע נוסף

משקל 80 ק"ג

8 ביקורות עבור כליל חורש

  1. דניאל

    מוצר מצוין מאוד ממליץ הייתה לי עקיצה שלא עברה רק זה עזר

  2. גלית הררי

    משחה מעולה ליובש וגירוד עז בעור

  3. אהובה

    משחה חובה בבית ממליצה בחום

  4. חיה

    מוצר מדהים לעקיצות ולכוויות ובעצם עזרה ראשונה לכל דבר!

  5. נעמה

    מושלם לכל איזור בגוף. פלא פלאים . מציל חיים!

  6. דוד

    המשחה הזאת מדהימה, אני משתמש בא כבר מעל 3 שנים!

  7. אסתי

    משחה מדהימה. כבר שנים אנחנו משתמשים במשחה הזו ואני מקפידה שתהיה לי משחה בהישג יד, אחת בכל קומה.
    ממליצה מאד בבית עם ילדים שמקבלים לעיתים קרובות מכות יבשות וחלק מתוכם רציניות. ברגע שילד מקבל מכה חזקה מורחים מהמשחה והמקום כמעט לא מתנפח, ועד סוף היום כמעט לא נשאר זכר למכה!

  8. משה

    חמותי עברה ניתוח בברך והשתמשה בכליל החורש בטיפול הצלקת שלה. משחה נהדרת

    Image #1 from משה
    Image #2 from משה
    Image #3 from משה
הוסף חוות דעת

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סובלים מבעיות עור שונות?

מתמודדים עם דלקות בגידים ובשרירים?

התקשרו עכשיו