טיפול בפצעים בפה

טיפול בפצעים בפה

כל מה שצריך לדעת על טיפול בפצעים בפה

לא להאמין כמה פצע קטן עשוי לשבש את החיים. הוא קטן ולבן וכלפי חוץ אפילו לא נראה. אבל הוא מציק ביותר. בדיוק זה מה שעושות אפטות הפה. האפטה – Aphtha היא כיב, כלומר פצע פתוח שנוצר בפה. בתחילה מרגישים עקצוץ קל ובהמשך מתפתח הפצע הלבן והמציק. הוא כואב ומגביל את האדם בדיבור ובאכילה. חוסר הנוחות ומידת הכאב מושפעים מגודל האפטה וכן מהסוג שלו, גם המיקום בו הופיע הפצעון משפיע על רמת הסבל והכאב שהוא יגרום לאדם. אפטות הפה ידועות כגורמות לכאב ולסבל רב. כי פצעים בפה פוגעות ביכולת של האדם לדבר בחופשיות ולהניע את הלשון וכלי הדיבור ללא הגבלה, וכן לאכול את המזון אליו הוא מורגל בצורה השגרתית.

כאשר מופיע פצע בפה יש לדעת כי עשויים לסבול ממנו מספר ימים ולעיתים עשויים להימשך אפילו חודש ימים. הפצעים הללו מכונים בפי רבים בשם פצעי ויטמינים וכן בשם המתאר את מראם – "פצעים לבנים". הם מוכרים כל כך בשל היותם רווחים ונפוצים בפיהם של אנשים רבים.

 

פצעים לבנים בפה

אנשים רבים מוצאים שמבצבצים פצעים לבנים בפה שלהם. האפטה מופיעה ומציקה וגורמת להם לירידה בהרגשה הכללית ואף פוגמת ביכולות שלהם. בערך 60% מהאוכלוסייה סבלו אי פעם מכיב אפטה בפה. ויש גם מי שסובל מאפטות באופן כרוני. מדובר על כעשרה אחוזי מתושב ישראל. כאשר הסבל הוא כרוני, ברור שמדובר בתופעה מציקה מאוד.

פצעים בפה אצל תינוקות וילדים

גם ילדים עשויים לסבול מאפטות. פצעים בפה ילדים זו תופעה רווחת. אך בשונה ממבוגר שיש לו יכולת לשאת את הכאב ולהתמודד אתו, פעמים רבות לילד אין די כוח סבל ופצע אחד בפה עשוי לשבש את כל סדר היום שלו. הוא עשוי להתקשות לעמוד במטלות ולהתלונן רבות על כאב בפה. פצעים בפה אצל תינוקות זו תופעה מציקה ביותר. שכן היא עלולה לגרום לתינוקות חוסר נוחות וחוסר רוגע. ואם התינוק עדיין לא יודע להצביע על מקום הכאב, עלול ההורה להיות נבוך ולא לדעת מה קורה עם התינוק שלו. הפצע עשוי למנוע מהילד או מהתינוק לאכול, גם למצוץ מוצץ או לינוק עשויות להיות פעולות בלתי אפשריות לתינוק עם אפטה בפה.

טיפול בפצעים בפה

אין תרופה לפצעים בפה המציעה ריפוי מלא לפצעי האפטה. צר לנו לאכזב אתכם. כמוכם יש רבים וטובים שהיו קופצים על תרופה כזו שתציע להם מענה מהיר למצוקה הזו… אמנם מענה מושלם ופותר בעיות אין בנמצא, אך יש בהחלט מוצרים שונים שעשויים להקל על הכאב ולסייע לכם להתמודד עם הפצע המציק הזה. משחה לפצעים בפה מוצעת פעמים רבות על ידי רופא קונבנציונאלי. כמובן שככל שהכיב מכאיב יותר כך תנסה הרפואה להציע למי שסובל ממנה פתרון משמעותי יותר. פעמים עשוי רופא לרשום טיפול אנטיביוטי או טיפול בסטרואידים. במקרים חמורים מאוד ניתן לפתור את כאבי האפטות הגדולות מאוד והמציקות ביותר באמצעות טיפול כירורגי. מדובר בטיפול שמתבצע רק במקרים חמורים מאוד. גם לנו יש להציע לכם מוצרים מן הטבע שיוכלו להקל מעליכם את הכאב ולזרז את הריפוי. טיפול בפצעים בפה לרוב יסייע באלחוש האזור ובהקלה על הסימפטומים של הכיב. גם שטיפת הפה במי חמצן או זריית מלח שולחן על הפצע עשויים להועיל ולהקל על הכאב.

פצעים בפה תרופות סבתא

מי שסובל מפצעים בפה עשוי לחפש ולתור אחר פתרון שיוכל להקל מעליו את הכאב ואת הסבל. קיימות תרופות סבתא לפצעים בפה שעשויות להועיל ולהקל על הסבל ואולי אף לקדם את תהליך הריפוי. יש מי שחש הקלה לאחר שטיפת הפה בחליטת פרחי הקמומיל. גם חלב עיזים לפצעים בפה ידוע כמועיל ומרפא. במקרים של פצעים רבים בפה וסבל רב מומלץ לנסות את האפשרויות הטבעיות הללו ולנסות את תרופות הסבתא השונות. אנשים רבים מדווחים על הקלה בכאב ואף על ריפוי מהיר יותר בעקבות שימוש במוצרים טבעיים. הטיפול עשוי להרגיע גם תינוקות חסרי מנוחה בשל האפטות בפה, ולהחזיר לילד הסובל את השלווה ואת הרוגע.

מבצע!

כליל חורש

(8 חוות דעת לקוח)

המחיר המקורי היה: ₪99.00.המחיר הנוכחי הוא: ₪89.00.

משחה חובה בכל בית, רצוי להניח את המשחה על מדף במטבח, כדי שתהא בהישג יד ! ייעוד: כויות בעור, יובש, שפשפות, עקיצות, גירודים, חתכים בקצות האצבעות, מכות יבשות, כויות מחומרי ניקוי, אודם ונפיחות באזור העפעפיים , , נפיחויות , להסרת קליפות עור יבש ומגרד, , לכפות הידיים והרגליים, עוזר להקלה לאחר נפילות כואבות, לבעיות בשפתיים ופה.

קטגוריה:

תיאור

יעוד:

כויות בעור, יובש, שפשפות, עקיצות, גירודים, חתכים בקצות האצבעות, מכות יבשות, כויות מחומרי ניקוי, אודם ונפיחות באזור העפעפיים , , נפיחויות , להסרת קליפות עור יבש ומגרד, , לכפות הידיים והרגליים, עוזר להקלה לאחר נפילות כואבות, לבעיות בשפתיים ופה.

תכונות: קוסמטי, עדין, מהיר פעולה, מרגיע, נספג טוב, מתאים לעור, מזין, ללא חומרים משמרים, ללא תוספים כימים.

טופן הטיפול:
במקרה של התזה של שמן חם, מגע עם אש וגופי חימום:
להרטיב את המקום במים, ולמרוח בעדינות את המשחה על העור. המשחה תסלק את האדמומיות, תרגיע את המקום כך שאחרי שעה קלה לא יהיה כל סימן.

יובש עם פיצוצים בעור: יש להרטיב את העור במים ולעסות את המשחה כמה פעמים ביום – ערב ובוקר , אפשר גם בחבישה, או פלסטר, לשם מניעת הכתמת הבגדים.

שפשופים: מריחה קלה והספגתה בעור, אפשר לחבוש את המקום לאחר המריחה.

לעור הפנים: המשחה קוסמטית מאוד, מזינה, משווה לעור מראה צעיר. להספגה מהירה – יש להרטיב את העור ולעסות. המשחה תתנהג כמו קרם לחות לפנים, ותיספג מהר. טוב למרוח סרום 'אסתר' לפנים לפני מריחת המשחה, לשם טיפול בשכבות העמוקות של העור.

אודם באזור העפעפיים: עם תחילת הנפיחות והאודם יש למרוח את המשחה חיצונית מעל העפעף שלוש פעמים ביום.

עקיצות וגירודים: מוריד נפיחויות ומסלק גירודים, יש למרוח נקודתית על המקום הנפוח.

אחסון: יש לאחסן במקום מוצל או חשוך בטמפרטורת החדר.

מידע נוסף

משקל 80 ק"ג

8 ביקורות עבור כליל חורש

  1. דניאל

    מוצר מצוין מאוד ממליץ הייתה לי עקיצה שלא עברה רק זה עזר

  2. גלית הררי

    משחה מעולה ליובש וגירוד עז בעור

  3. אהובה

    משחה חובה בבית ממליצה בחום

  4. חיה

    מוצר מדהים לעקיצות ולכוויות ובעצם עזרה ראשונה לכל דבר!

  5. נעמה

    מושלם לכל איזור בגוף. פלא פלאים . מציל חיים!

  6. דוד

    המשחה הזאת מדהימה, אני משתמש בא כבר מעל 3 שנים!

  7. אסתי

    משחה מדהימה. כבר שנים אנחנו משתמשים במשחה הזו ואני מקפידה שתהיה לי משחה בהישג יד, אחת בכל קומה.
    ממליצה מאד בבית עם ילדים שמקבלים לעיתים קרובות מכות יבשות וחלק מתוכם רציניות. ברגע שילד מקבל מכה חזקה מורחים מהמשחה והמקום כמעט לא מתנפח, ועד סוף היום כמעט לא נשאר זכר למכה!

  8. משה

    חמותי עברה ניתוח בברך והשתמשה בכליל החורש בטיפול הצלקת שלה. משחה נהדרת

    Image #1 from משה
    Image #2 from משה
    Image #3 from משה
הוסף חוות דעת

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סובלים מבעיות עור שונות?

מתמודדים עם דלקות בגידים ובשרירים?

התקשרו עכשיו