טיפול בשפתיים יבשות

טיפול בשפתיים יבשות

כל מה שצריך לדעת על טיפול בשפתיים יבשות

השפתיים, יותר מכל איבר אחר בגופנו, סובלות מאובדן לחות באופן קבוע, וזאת בשל היותן חסרות בלוטות הזעה. בנוסף, שכבת הקרנית הדקיקה של השפתיים הינה פגיעה יותר לתנאי האקלים, וכפועל יוצא מכך, כמעט כל אחד ואחת מאיתנו סובל יובש בשפתיים בתדירות כזו או אחרת.

 

יובש בשפתיים סיבות להיווצרותו

שפתיים יבשות נוצרות בעיקר בשל חשיפת השפתיים לקרני ה-UVA, ולכן שינויים תכופים במזג האוויר עלולים להוביל להיווצרותן של שפתיים יבשות וסדוקות. בנוסף, גם שהייה ממושכת בחדרים סגורים בהם פועלת מערכת מיזוג עלולה להוביל להיווצרות יובש בשפתיים ולאחר מכן להופעת שפתיים סדוקות.

סיבות נוספות המובילות ליובש בשפתיים כוללות בין היתר: מחסור בויטמינים מסוג B2 ו-B6, עודף בויטמין A וגם יובש המוביל לתחושת שפתיים שרופות הנגרם כתוצאה מנטילת תרופות מסוימות. 

טיפול בשפתיים יבשות – כיצד?

במידה וגם אתם סובלים משפתיים יבשות, אחד הדברים שאנו ממליצים לכם להימנע ממנו הוא ליקוק השפתיים באמצעות הלשון. פעולה זו אומנם מקלה למספר שניות קצר על תחושת היובש, אך לאחר התייבשות הרוק, המצב עלול להחמיר ואף להוביל לתחושת כאב בשל היווצרות סדקים בשפתיים הנוצרים מלחות הרוק על גבי היובש.

שפתיים יבשות טיפול מומלץ הוא באמצעות שימוש תדיר וקבוע בשפתונים המיועדים לכך. שפתון לשפתיים יבשות הינו תכשיר המכיל בתוכו מקדמי הגנה ולחות השומרים על לחות השפתיים. כמו כן, אנו ממליצים לכם לעשות שימוש בכל סוג של משחה ליובש בשפתיים המכילה מקדמי הגנה מפני קרני ה-UVA.

כל שפתון ליובש אותו אתם רוכשים, אנו ממליצים לכם למקם בתיק הנשיאה האישי שלכם, ואחת למספר שעות (בין פעמיים לשלוש ביום), למרוח אותו על גבי השפתיים. חשוב שתזכרו- הופעת יובש בשפתיים מתרחשת אצל כל אחד ואחת מאיתנו ברמה כזו או אחרת, ולכן הטיפול המונע הינו הכרחי עבור כולנו. כמו כן, הטיפול בשפתיים יבשות או סדוקות חייב להתקיים לאורך זמן, וזאת מכיוון שהיובש או סדקי השפתיים אינם נעלמים לאחר יום או יומיים. 

תרופות סבתא ליובש בשפתיים

בדומה לכל תופעה אחרת הקשורה לאיברי גופנו, גם לתופעת יובש בשפתיים תוכלו למצוא תרופות סבתא שבחלקן עלולות להקל על תחושת האי נעימות הנלווית לשפתיים יבשות וסדוקות. תרופות סבתא לשפתיים יבשות כוללות בין היתר שימוש במרגרינה למריחה על גבי השפתיים כמעין תחליף לשפתון טיפולי או וזלין. תרופת סבתא נוספת ליובש בשפתיים היא מריחת שמן זית על גבי השפתיים. 

כליל חורש

(12 חוות דעת לקוח)

99.00

משחה חובה בכל בית, רצוי להניח את המשחה על מדף במטבח, כדי שתהא בהישג יד ! ייעוד: כויות בעור, יובש, שפשפות, עקיצות, גירודים, חתכים בקצות האצבעות, מכות יבשות, כויות מחומרי ניקוי, אודם ונפיחות באזור העפעפיים , , נפיחויות , להסרת קליפות עור יבש ומגרד, , לכפות הידיים והרגליים, עוזר להקלה לאחר נפילות כואבות, לבעיות בשפתיים ופה.

קטגוריה:

תיאור

יעוד:

כויות בעור, יובש, שפשפות, עקיצות, גירודים, חתכים בקצות האצבעות, מכות יבשות, כויות מחומרי ניקוי, אודם ונפיחות באזור העפעפיים , , נפיחויות , להסרת קליפות עור יבש ומגרד, , לכפות הידיים והרגליים, עוזר להקלה לאחר נפילות כואבות, לבעיות בשפתיים ופה.

תכונות: קוסמטי, עדין, מהיר פעולה, מרגיע, נספג טוב, מתאים לעור, מזין, ללא חומרים משמרים, ללא תוספים כימים.

טופן הטיפול:
במקרה של התזה של שמן חם, מגע עם אש וגופי חימום:
להרטיב את המקום במים, ולמרוח בעדינות את המשחה על העור. המשחה תסלק את האדמומיות, תרגיע את המקום כך שאחרי שעה קלה לא יהיה כל סימן.

יובש עם פיצוצים בעור: יש להרטיב את העור במים ולעסות את המשחה כמה פעמים ביום – ערב ובוקר , אפשר גם בחבישה, או פלסטר, לשם מניעת הכתמת הבגדים.

שפשופים: מריחה קלה והספגתה בעור, אפשר לחבוש את המקום לאחר המריחה.

לעור הפנים: המשחה קוסמטית מאוד, מזינה, משווה לעור מראה צעיר. להספגה מהירה – יש להרטיב את העור ולעסות. המשחה תתנהג כמו קרם לחות לפנים, ותיספג מהר. טוב למרוח סרום 'אסתר' לפנים לפני מריחת המשחה, לשם טיפול בשכבות העמוקות של העור.

אודם באזור העפעפיים: עם תחילת הנפיחות והאודם יש למרוח את המשחה חיצונית מעל העפעף שלוש פעמים ביום.

עקיצות וגירודים: מוריד נפיחויות ומסלק גירודים, יש למרוח נקודתית על המקום הנפוח.

אחסון: יש לאחסן במקום מוצל או חשוך בטמפרטורת החדר.

מידע נוסף

משקל 80 ק"ג

12 ביקורות עבור כליל חורש

  1. דניאל

    מוצר מצוין מאוד ממליץ הייתה לי עקיצה שלא עברה רק זה עזר

  2. גלית הררי

    משחה מעולה ליובש וגירוד עז בעור

  3. אהובה

    משחה חובה בבית ממליצה בחום

  4. חיה

    מוצר מדהים לעקיצות ולכוויות ובעצם עזרה ראשונה לכל דבר!

  5. נעמה

    מושלם לכל איזור בגוף. פלא פלאים . מציל חיים!

  6. דוד

    המשחה הזאת מדהימה, אני משתמש בא כבר מעל 3 שנים!

  7. דיקלה כ.

    אני משתמשת במשחה הזאת לילדים על בסיס קבוע, פשוט עובד.

  8. אדם

    היי, הילדה שלי ממש סובלת מעקיצות יתושים, אחרי שמרחתי את כליל החורש הגירוד הפסיק והאזור נראה ממש טוב, ממליץ בחום 🙂

  9. שילי

    משחת הדגל שלי! אני גרה במושב בצפון ואני נעקצת קבוע מיתושים, פשוט מורחת והגירוד כולל האדמומיות נעלמים

  10. שושי

    משחה נהדרת, עזה לי מאוד!

  11. אסתי

    משחה מדהימה. כבר שנים אנחנו משתמשים במשחה הזו ואני מקפידה שתהיה לי משחה בהישג יד, אחת בכל קומה.
    ממליצה מאד בבית עם ילדים שמקבלים לעיתים קרובות מכות יבשות וחלק מתוכם רציניות. ברגע שילד מקבל מכה חזקה מורחים מהמשחה והמקום כמעט לא מתנפח, ועד סוף היום כמעט לא נשאר זכר למכה!

  12. משה

    חמותי עברה ניתוח בברך והשתמשה בכליל החורש בטיפול הצלקת שלה. משחה נהדרת

    Image #1 from משה
    Image #2 from משה
    Image #3 from משה
הוסף חוות דעת

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סובלים מבעיות עור שונות?

מתמודדים עם דלקות בגידים ובשרירים?

התקשרו עכשיו

עד 15% הנחה, תנסו את מזלכם!

הקמפיין לזמן מוגבל מ21.03.24-21.04.24 !בהצלחה לכולם

לחצו כאן לשחק
Never
Remind later
No thanks