טיפול באודם בעור

טיפול באודם בעור

כל מה שצריך לדעת על טיפול באודם בעור

פריחה בעור עשויה להיות תופעה מציקה בהחלט. מעבר לחוסר הנעימות בשל המראה השונה, אם מדובר על אודם בעור באזור הפנים, פריחה בעור זו תופעה מציקה ומגרדת שעשויה להשפיע על ההרגשה כללית ואפילו על התפקוד. הסיבות להופעת האדמומיות הן בשל זיהום בעור, דלקת או גירוי. בנוסף לאודם שצף על העור עלולים לחוש גרד, תחושה של חמימות בעור ופעמים גם נפיחות. במרבית המקרים האודם בעור יהווה גורם מטריד אך לא מסוכן. והוא לרוב יחלוף מעצמו ללא התערבות. יש כן מקרים בהם האודם על העור יהבהב כנורת אזהרה ויאותת על מחלה מסכנת חיים. פריחות ואדמומיות בעור נפוצות בכל גיל, הן אצל ילדים והן אצל מבוגרים.

 

מידע על אדמומיות בעור

אדמומיות בעור עלולה להופיע בשל מגוון רחב של גורמים. זו עשויה להיות אלרגיה למאכל או לכל חומר אחר שגורם למצב של אדמומיות בעור הפנים עשויה לאותת על יובש ועל חוסר הזנה מספק. כמו כן עשויה האדמומיות לאותת על שימוש במוצר קוסמטי שאינו מתאים או על מוצר איפור שמעורר תגובה בלתי רצויה של פריחה ואדמומיות. במקרים של אדמומיות שמופיעה לאחר שימוש במוצר קוסמטי חדש או החלפת סבון הפנים שלכם מומלץ לחזור לישן ולמוכר ולראות אם אכן התופעה נעלמה. כך ניתן לזהות כי אכן זו הסיבה לפריחה בעור הפנים. אדמומיות בעור לאחר גילוח עשויה אף היא להציק. לאדמומיות זו מתלווה תחושה לא נעימה שעשויה להציק. הסרת השיער מותירה את העור חשוף ומעט מגורה, וזו הסיבה לאדמומיות.

לא רק מבוגרים סובלים מאדמומיות. אדמומיות בעור אצל תינוקות קיימת אף היא. אצל תינוק רך זה עלול להופיע כתוצאה מחיכוך של עורו הרך של התינוק בבגד. כמו כן תינוקות רבים סובלים לא פעם מתפרחת חיתולים. זו פריחה המופיעה באזור החיתול ומאותת על עור שנגרם לו גירוי. במקרים אלו יהיה מתאים לעשות שימוש במשחות שונות המתאימות לתפרחת חיתולים. כאשר סיבת הפריחה היא באריג או בגד יומלץ לגלות אם קיימת רגישות של התינוק לאריג או לחומר הכביסה בו אתם משתמשים. החלפת אבקת הכביסה ובחירה באבקת כביסה המותאמת לרגישים עשויה להקל על המצב ולהפחית את הפריחה ואת האדמומיות בעור התינוק.

טיפול באודם בעור – כיצד?

בעת בו צפה הפריחה ואדמומיות ממלאה את העור יש למצוא מענה כלשהו שיוכל להקל על התופעה ולסייע לעור לחזור לצבעו הבריא והתקין. טיפול באודם בעור עשוי להשתנות מאוד מאדם לאדם. והוא חייב להיות מותאם לסוג העור וכמובן שגם לסיבת הפריחה שהופיעה. אין דומה טיפול באדמומיות אלרגית לאדמומיות שמקורה יובש בעור או כל סיבה אחרת. קרם גוף מותאם עשוי לסייע להקל על האדמומיות בעור. טיפול בפריחה ואדמומיות עשוי להיות שמירה על העור מפני היחשפות לגורם המעורר את הפריחה. כמו לחות בקפלי העור. וכן בתופעה הנקראת תפרחת חיתולים בתינוקות. שמירה על הגיינה ועל ניגוב יסודי של העור תסייע במניעת פריחה ואדמומיות בעור.

תרופה לאודם בעור

מצב של פריחה ואדמומיות בעור עשוי להציק ביותר. במקרים רבים כדאי יהיה לנסות משחות שונות ותרופות שיקלו על הגרד ויפחיתו את האדמומיות על העור שלכם. מדובר על תרופות שמטרתן לשמור על העור שלכם רך וגמיש. כך שלא יופיעו בו סדקים וגירויים. מומלץ גם להניח על האזורים המגורים קומפרסים לצד השימוש במוצרים הייעודיים למטרת הקלה על האדמומיות מומלץ להימנע משימוש במוצרים שעשויים להחמיר את הגירוי. לכן בדקו את הסבונים ואת תחליבי הרחצה שאתם משתמשים באים וודאו שאינכם משתמשים בסבון שמחמיר את הפריחה ואת האודם בעור. משחה להרגעת העור תוכל לסייע מאוד ולהפחית את האדמומיות ואת הכאב. תכשיר לטיפול באדמומיות בעור יוכל להקל מאוד על ההרגשה ולהפחית את האדמומיות. במיוחד אם מדובר על אודם בשל גירוי או יובש בעור. מריחה יסודית של קרם לאודם בעור יפחית את הגירוי ויפחית את חוסר הנינוחות.

במקרים בהם משחה לאדמומיות בעור לא תשיג את המרה ולא תקל על ההרגשה ועל הפריחה יומלץ לפנות לרופא לצורך התאמת טיפול. כמו כן במקרים בהם נוספת לאדמומיות בעור תופעות נוספות כמו חום, קשיי נשימה או צפצופים עלול האוד להצביע על מחלה ואז יש לפנות לאבחן את המצב הרפואי ולגלות מהי הסיבה לאדמומיות וליתר התופעות הנלוות אליה. טיפול נכון בעור ושימוש במוצרי רחצה ולחות מתאימים מקלים בצורה משמעותית מאוד על האדמומיות.

שושנה

(3 חוות דעת לקוח)

99.00

חובה להניח את המשחה בכל בית על מדף במטבח, כדי שתהא בהישג יד ! יעוד: לתופעת אודם בעור הרגל, הכתף, והפנים , לשיקום עור פגוע ונסוג (מפגעים בעור שלא נסגרים)

מק"ט: 0-7290015086257 קטגוריה:

תיאור

יעוד: לתופעת אודם בעור הרגל, הכתף, והפנים , לשיקום עור פגוע ונסוג (מפגעים בעור שלא נסגרים)

תכונות:  לשימוש חיצוני בלבד, עדין, נספג מהר, סוגר ומחלים את העור.

דרכי טיפול: כאשר מרגישים שבאה השושנה אפשר למרוח המשחה על המקום שמאדים ברגל או יד. כאשר ישנה כבר, יש לחבוש את המקום האדום עם המשחה, ופעם ביום להחליף התחבושת, רצוי אחר הרחצה.

הערה:( משחה אינה תחליף לטיפול רפואי ).

אחסון: יש לאחסן במקום מוצל או חשוך בטמפרטורת החדר.

מידע נוסף

תכולה

80 מ״ל

3 ביקורות עבור שושנה

  1. ציפי ל.

    אני סובלת מפטרת ציפורניים כבר המון שנים, אחרי השימוש בשושנה הפטרת נעלמה. המשחה פשוט עובדת.

  2. רועי

    משחת הפלא, תודה רבה!

  3. ציפורה

    הבן שלי חייל וסובל מכל מיני בעיות בכפות רגליים, המשחה טיפלה בבעיה

    Image #1 from ציפורה
    Image #2 from ציפורה
הוסף חוות דעת

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סובלים מבעיות עור שונות?

מתמודדים עם דלקות בגידים ובשרירים?

התקשרו עכשיו