טיפול בדלקת בכתף

טיפול בדלקת בכתף

כל מה שצריך לדעת על טיפול בדלקת בכתף

כאבים בכתף הינה אחת הסיבות השכיחות שמביאה אנשים לפנות לקבל טיפול רפואי. בשל כאב שמקורו מהשלד. הסיבות להופעת דלקת בכתף הינן שונות. בין שישה לעשרים ושישה אחוזים מהאוכלוסייה סובלים ומתלוננים על כאבים בכתף. דרגות הכאב עשויות להיות שונות. יש מי שיחוש תחושת כאב ברמה נמוכה לעומת אחרים שיסבלו מכאב חריף ומציק. טיפול בדלקת כתף ייקבע בהתאם לגורם הכאב בכתף ובהתייחס לרמת הכאב עליו מתלונן המטופל. בשביל להציע טיפול מתאים יש לאבחן נכונה את המצב ואת הגורם לכאבים ולדלקת. הבדיקה תעשה באמצעים שונים כמו מישוש, בדיקת טווח התנועה בהתאמה לגיל, בדיקות הדמיה כמו צילום רנטגן, אולטרה סאונד, בדיקת סי טי ועוד .

 

דלקת בכתף – התסמינים

כאבים הנובעים בשל דלקת בכתף תסמינים עלולים להיות כאבים קלים או כאבים חדים וממושכים. כאבים אלו  גורמים למוגבלות וקושי תנועתי. ההבדלים ברמות הכאב השונות, נובעים בין היתר מהסיבה הגורמת לכאב. הכאב עלול להיות מציק ואף לגרום לאדם קושי בתנועה ומוגבלות. כמובן שעיקר הקושי יהיה בעת ביצוע תנועות באזור הכתף הבעייתית.

איך לטפל בדלקת בכתף?

אדם הסובל מכאבים בשל דלקת בכתף שמאל, או לחילופין מכאב דלקת בכתף ימין מחפש דרך לסייע לעצמו ולרפא את הדלקת. דלקת בכתף טיפול עשוי להיות מועיל ומקל על הרגשתו של החולה. קיימים סוגים שונים של טיפולים. ניתן לחלק את הטיפולים המוצעים לשניים – טיפול שמרני לעומת טיפול כירורגי. הטיפול השמרני מציע שימוש בתרופות אנטי דלקתיות וכן תרופות המשככות את הכאב. תרופות אלו מקלות על הכאב ומשפרות את התפקוד של הכתף ומסייעות לגוף להתמודד ולחכות לתהליך ההחלמה שיתרחש. בעת טיפול שמרני מומלץ לבצע פעילות גופנית בהדרגה ובהתאמה למצב, לצורך ריכוך ושיפור המצב לקראת ריפוי.

אפשרויות טיפול נוספות הן הזרקות של סטרואידים לכתף. השפעת טיפול זה מוטלת בספק ויש חילוקי דעות בין הרופאים בעניין זה. במקרה בו לא הועיל בכלל הטיפול השמרני והכאב הוא מציק ביותר יומלץ לבצע ניתוח. במהלך הטיפול הכירורגי ישחררו גידים ורצועות באזור הכואב שהן לוחצות על המפרק וגורמות לכאבים. נציין כי במקרים רבים, גם לאחר הטיפולים השונים עדיין תיוותר מוגבלות חלקית בתנועה.

משחות לדלקת בכתף

סובלים מכאבים בכתף? מחפשים טיפל לדלקת בכתף? הטיפול השמרני כולל בין היתר גם שימוש ומריחה של משחות לדלקת בכתף, שימוש נכון ורציף של משחה לדלקת בכתף עשוי להועיל ולשפר את המצב, לסייע בריפוי וגם להפחית את הכאבים המציקים. המשחה המתאימה למצב זה היא משחה אנטי דלקתית. מריחה נכונה מספר פעמים ביום תוכל להקל מאוד על הכאבים, ואף לקדם באופן משמעותי את תהליך הריפוי. קיימות תרופות שונות המיועדות לצורך טיפול בכתף דלקתית. מדובר על תרופות סיסטמיות שניתן לעשות בהם שימוש רק על פי מרשם רופא. גם תרופות אלו יש השפעה חיובית על המצב והן מסייעות בריפוי ומקלות על הסבל של החולה.

ניתוחי דלקת בכתף

אפשרות טיפול נוספת היא ביצוע של ניתוחי דלקת בכתף. מבצעים טיפול כירורגי רק לאחר שניסו את הטיפול השמרני ומשום מה הגוף לא הגיב לטיפול ולא חלה הטבה במצב ובהרגשה. ובשביל לסייע לאדם הסובל מכאבים בכתף וממוגבלות בתנועה, מנתחים אותו. במהלך הניתוח יבצעו פעולות לצורך ריכוך האזור של הכתף והורדת הלחץ של הגידים והרצועות באזור.

דלקת בכתף טיפול טבעי

יש גם טיפול טבעי לדלקת בכתף. אם אתם סובלים מדלקת בכתף אך מעוניינים ככל האפשר להימנע משימוש בתרופות, תוכלו לנסות לפתור דלקת בכתף טיפול טבעי. יהיה עליכם להתאים את התזונה שלכם ולהקפיד על מרכיבים חיוניים. כמו כן צריכה של תוספי מזון שונים עשויים להועיל ולרפא. אומגה 3 וכן כורכום במינון הנכון יוכלו להשפיע לטובה.

דלקת בכתף תרופות סבתא

יש תרופות סבתא לדלקת בכתף. לפני שרצים לבלוע תרופות ולמרוח משחות, מומלץ לנסות ולראות את התוצאות הטובות. דלקת בכתף תרופות סבתא עשויות להקל באופן משמעותי ולסייע בתהליך הריפוי. הטיפול יהיה על ידי עיסוי בשמנים מתאימים לצורך שיכוך הכאב. קומפרסים שירככו את האזור ויקלו על הכאב וישפרו את היכולת להניע את הכתף.

ערבה

(2 חוות דעת לקוח)

99.00

חובה להניח את המשחה בכל בית על מדף במטבח, כדי שתהא בהישג יד ! יעוד: מיחושי – גדילה, שרירים, מכות, גב, גידים, ראש, ידיים, רגליים, נפיחות בגוף, מיחושים ראומטיים.

קטגוריה:

תיאור

יעוד: מיחושי – גדילה, שרירים, מכות, גב, גידים, ראש, ידיים, רגליים, נפיחות בגוף, מיחושים ראומטיים.

תכונות: עדין, מהיר פעולה, מרגיע, נספג טוב, מתאים לעור, מזין, ללא חומרים משמרים, ללא תוספים כימים.

דרכי טיפול: למרוח על העור יחד עם הרטבה עד לספיגה מלאה ולחזר שנית על המריחה ולחזור שוב על המריחה, שלושה פעמים לשם החדרת כמות מספקת של משחה לאזור הרצוי, יש גם לעסות מסביב לאזור עם המשחה כך תתקבל תוצאה טובה יותר. יש לחזור על המריחה פעמים שלושה ביום.

למיחושי גדילה: ילדים בין גיל 8 – 12 סובלים לפני השינה בערב מיחושי גדילה בעצמות הרגלים, יש להרטיב קלות את המקום ברגל ולמרוח קצת משחה עד לספיגה מלאה, תורגש הקלה מידית.

מבוגרם הסובלים מהגפיים וברכיים: לעסות המשחה על העור במקום הרצוי, תורגש הקלה.

נפיחות: יש לעסות המקום במשך חמש דקות, וכל פעם להוסיף משחה וכן להוסיף קצת מים לשם הספגה טובה.

אחסון: יש לאחסן במקום מוצל או חשוך בטמפרטורת החדר.

2 ביקורות עבור ערבה

  1. Cobus Bester

    אבא שלי בן 70, אדם סיעודי, סובל מכאבים ומחושים ברגליים ולא ישן בלילות, צועק מרוב כאבים. מרחנו לו את משחת 'ערבה' כמה פעמים ביום והוא ישן בלילה כמו תינוק, לא סבל בכלל.

  2. מיכל

    מוצר נהדר!
    אני סובלת מהרבה עוויתות שרירים, והמשחה הזו עזרה לי מאוד!

הוסף חוות דעת

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סובלים מבעיות עור שונות?

מתמודדים עם דלקות בגידים ובשרירים?

התקשרו עכשיו