טיפול בתפרים לאחר ניתוח

טיפול בתפרים לאחר ניתוח

כל מה שצריך לדעת על טיפול בתפרים לאחר ניתוח

תפירה רפואית המתבצעת כחלק בלתי נפרד מהליך כירורגי או כירורגי פלסטי, מתבצעת לצורך סגירת חתכים או קרעים במעטפת העורית של גופינו, כאשר את הליך התפירה של אותם תפרים רפואיים רשאי לבצע (על פי חוק) רק רופא מוסמך. בעבר היה נהוג לבצע את הליך התפירה הרפואית באמצעות חוטי משי או חוטי פלסטיק, אך בעשורים האחרונים נעשה שימוש בחוטי תפירה רפואית המיוצרים מרקמות מעיים של בעלי חיים. חוטי תפירה אלו נספגים אל רקמות הגוף ולכן אין כל צורך בהליך רפואי המיועד לצרכי הוצאת תפרים אחרי ניתוח.

 

איך לטפל בתפרים אחרי ניתוח

טיפול בתפרים לאחר ניתוח מותאם לסוג הפעולה הכירורגית אותה ביצעתם, לסוג החתך אשר נתפר על ידי הרופא במהלך הניתוח ולעומק החתך המופיע על עורכם שבחלק מהמקרים עלול להוביל להיווצרותן של צלקות שאינן נעלמות במהרה או בכלל. טיפול בתפרים לאחר ניתוח מותאם בין היתר לניתוחים כירורגיים, ניתוחים פלסטיים להגדלת חזה, ניתוח קיסרי במהלך לידה ועוד. בנוסף לתכשירים המיועדים להקל על תחושת הכאב המופיעה באזור בו מופיעים התפרים על גבי החתך, מומלץ להיוועץ עם הצוות הרפואי –ניתוחי בכל הנוגע לדרכי הטיפול בתפרים. 

טיפול בתפרים אחרי ניתוח קיסרי

במידה ועברתן ניתוח קיסרי, קרוב לוודאי שהתפירה הרפואית במהלך הניתוח תגרום לכם לאי נוחות ואף לכאבים בעוצמות משתנות בעת ביצוע פעולות יומיומיות פשוטות. אחת מהדרכים לטיפול בתפרים אחרי ניתוח קיסרי היא באמצעות מריחת משחה לתפרים לאחר לידה. משחה זו הינה משחה טיפולית אשר נועדה  בין היתר להפחית את עוצמת הכאב ותחושת האי נוחות. בנוסף, מומלץ למרוח משחה נגד צלקות וזאת על מנת למנוע מצב בו התפירה הרפואית לאחר ניתוח קיסרי הופכת לצלקת לא אסתטית. במקביל, חשוב לשמור על היגיינה מקסימאלית במהלך הימים בהן  מתאושש מהניתוח. 

תפרים לאחר ניתוח הגדלת חזה

במסגרת ניתוחים פלסטיים להגדלת החזה, קיים צורך בחתך ניתוחי המתאפשר בין היתר בקפל התת-שדי, בבית השחי או בקו היקף הפטמה. עם ביצוע החתך במהלך הניתוח במקום הרצוי לכן ובמקום הנקבע על ידי הרופא המנתח, מוכנס השתל, ולאחר מכך החתך נתפר באמצעות תפרים קוסמטיים הכוללים בתוכם חומרים אנטי-חיידקיים, וזאת למניעת זיהומים.

תפרים לאחר ניתוח הגדלת חזה אינם דורשים הליך רפואי לצורך הוצאתם, וזאת מכיוון שהתפרים נמסים עם הזמן. יחד עם זאת, נקודת התפר עלולה להסב אי נוחות וכאב בעוצמות משתנות, ובחלק מהמקרים החתך עלול להוביל להופעתה של צלקת מכוערת באזור החתך, ולכן גם במקרה זה מומלץ לעשות שימוש במשחות לצרכי טיפול בצלקות

כליל חורש

(8 חוות דעת לקוח)

99.00

משחה חובה בכל בית, רצוי להניח את המשחה על מדף במטבח, כדי שתהא בהישג יד ! ייעוד: כויות בעור, יובש, שפשפות, עקיצות, גירודים, חתכים בקצות האצבעות, מכות יבשות, כויות מחומרי ניקוי, אודם ונפיחות באזור העפעפיים , , נפיחויות , להסרת קליפות עור יבש ומגרד, , לכפות הידיים והרגליים, עוזר להקלה לאחר נפילות כואבות, לבעיות בשפתיים ופה.

קטגוריה:

תיאור

יעוד:

כויות בעור, יובש, שפשפות, עקיצות, גירודים, חתכים בקצות האצבעות, מכות יבשות, כויות מחומרי ניקוי, אודם ונפיחות באזור העפעפיים , , נפיחויות , להסרת קליפות עור יבש ומגרד, , לכפות הידיים והרגליים, עוזר להקלה לאחר נפילות כואבות, לבעיות בשפתיים ופה.

תכונות: קוסמטי, עדין, מהיר פעולה, מרגיע, נספג טוב, מתאים לעור, מזין, ללא חומרים משמרים, ללא תוספים כימים.

טופן הטיפול:
במקרה של התזה של שמן חם, מגע עם אש וגופי חימום:
להרטיב את המקום במים, ולמרוח בעדינות את המשחה על העור. המשחה תסלק את האדמומיות, תרגיע את המקום כך שאחרי שעה קלה לא יהיה כל סימן.

יובש עם פיצוצים בעור: יש להרטיב את העור במים ולעסות את המשחה כמה פעמים ביום – ערב ובוקר , אפשר גם בחבישה, או פלסטר, לשם מניעת הכתמת הבגדים.

שפשופים: מריחה קלה והספגתה בעור, אפשר לחבוש את המקום לאחר המריחה.

לעור הפנים: המשחה קוסמטית מאוד, מזינה, משווה לעור מראה צעיר. להספגה מהירה – יש להרטיב את העור ולעסות. המשחה תתנהג כמו קרם לחות לפנים, ותיספג מהר. טוב למרוח סרום 'אסתר' לפנים לפני מריחת המשחה, לשם טיפול בשכבות העמוקות של העור.

אודם באזור העפעפיים: עם תחילת הנפיחות והאודם יש למרוח את המשחה חיצונית מעל העפעף שלוש פעמים ביום.

עקיצות וגירודים: מוריד נפיחויות ומסלק גירודים, יש למרוח נקודתית על המקום הנפוח.

אחסון: יש לאחסן במקום מוצל או חשוך בטמפרטורת החדר.

מידע נוסף

משקל 80 ק"ג

8 ביקורות עבור כליל חורש

  1. דניאל

    מוצר מצוין מאוד ממליץ הייתה לי עקיצה שלא עברה רק זה עזר

  2. גלית הררי

    משחה מעולה ליובש וגירוד עז בעור

  3. אהובה

    משחה חובה בבית ממליצה בחום

  4. חיה

    מוצר מדהים לעקיצות ולכוויות ובעצם עזרה ראשונה לכל דבר!

  5. נעמה

    מושלם לכל איזור בגוף. פלא פלאים . מציל חיים!

  6. דוד

    המשחה הזאת מדהימה, אני משתמש בא כבר מעל 3 שנים!

  7. אסתי

    משחה מדהימה. כבר שנים אנחנו משתמשים במשחה הזו ואני מקפידה שתהיה לי משחה בהישג יד, אחת בכל קומה.
    ממליצה מאד בבית עם ילדים שמקבלים לעיתים קרובות מכות יבשות וחלק מתוכם רציניות. ברגע שילד מקבל מכה חזקה מורחים מהמשחה והמקום כמעט לא מתנפח, ועד סוף היום כמעט לא נשאר זכר למכה!

  8. משה

    חמותי עברה ניתוח בברך והשתמשה בכליל החורש בטיפול הצלקת שלה. משחה נהדרת

    Image #1 from משה
    Image #2 from משה
    Image #3 from משה
הוסף חוות דעת

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סובלים מבעיות עור שונות?

מתמודדים עם דלקות בגידים ובשרירים?

התקשרו עכשיו